ارزشهای سازمانی ما، فرهنگ سازمانی ما را تشکیل میدهند و بر استراتژیهای کسب و کارمان اثر گذاشتهاند. همچنین ما را در هدف گذاری، بهبود، انسجام تیمی و ایجاد احساس تعهد نسبت به آرمانهایمان یاری میرساند.
اخلاق مداری و مسئولیت پذیری اجتماعی
کسب موفقیت در یک فعالیت جمعی و گروهی در ازای پایبندی به ارزش های اخلاقی و مسئولیت پذیری نسبت به خود و دیگران (اجتماع) میباشد.
کیفیت محوری
هویت و اعتبار ما از پایبندی ما به امرکیفیت و بهبود مستمر آن ناشی می شود.
خلاقیت و نوآوری
خلق ارزش در سازمان از طریق نوآوری و خلاقیت به کارگیری تفکر و مهارت سرمايه هاي انساني برای شکوفایی در سازمان با رویکرد دانش بنیان شدن فعالیت ها
بهره وری
علاوه بر رسیدن به نتیجه مطلوب، هر نوع فعالیتی باید اثربخش و کارایی بالایی در جهت تحقق اهداف سازمان داشته باشد.
فناوري هاي نوين
استفاده از تجهيزات و فناوري هاي نوين در فرآیندهای شرکت به منظور مدیریت، توليد و عرصه محصولاتي متنوع و با بالاترین كيفيت
حاکمیت شرکتی
ما ازطریق تعهد به اصول حاکمیت شرکتی و شفافیت، پیوسته در حال صیانت از حقوق و منافع ذی نفعان و سهامداران و همچنین جامعه هستیم.
مشتري مداري
رعايت اصول مشتري مداري و ارتقاء سطح رضايت مشتريان به عنوان یکی از سرمايه اصلي سازمان حساب می گردد.
رشد و تعالی
ارتقاء سطح دانش و مهارت و توسعه توانمندی سرمايه هاي انساني و توسعه كمي و كيفي سازمان و بهبود مستمر فرآيندهاي سازماني از طريق استقرار و بهبود الگوهای کارآمد مدیریتی